Atlanti-óceáni átkelés egy 40 lábas katamaránon - 2015

Balaja az Óperencián

Balaja az Óperencián

ahogy a Blog elindult, velem együtt...

2019. október 17. - Balaja

Eredetileg ez volt a helye az első, blogos hajósnaplómnak, amit egy 2017-es vitorlásutam során folyamatosan írtam.

A Blog.hu szerkesztőinek szent meggyőződése szerint, egy igazi blog eleje - a legöregebb bejegyzés - csakis az oldal legalján kezdődhet, így az a történet is a lap alján indult, és csak fel-le ugrálgatva volt végig olvasható. Katasztrófa.

Később rájöttem, hogy hogyan lehet a hagyományos módon, fentről lefelé, időrendi sorba szerkeszteni a bejegyzéseket, ezért a 2017-es Európakerülő útnak a történetét átraktam a https://balajaazoperencian1.blog.hu/ oldalra, úgyhogy javaslom, hogy lépj át oda, és ott olvasd el történetet, nézd meg a kisvideókat szép sorban, úgy ahogyan az egész megtörtént. 

Minhogy egy név alatt csak maximum 5 blogot lehet írni, és az útjamat külön oldalon szerettem volna megjelentetni, ezért ennek az Atlanti átkelésnek már csak itt jutott hely. Igaz fent van a Mérföld Yachting honlapján is https://merfoldyachting.hu/utleirasaink/atlanti-ocean-atkeles-hajonaplo/, de kisvideókkal és térképekkel kiegészítve itt is szerettem volna megörökíteni. 

Kedves Olvasó!

Így vagy úgy, de a végére értél ennek a történetnek. Ha tetszett, kérlek kattints az oldal tetején/elején lévő kék lájk gombra (2020 január 7-én kapcsoltam be), nagyon örülni fogok minden visszajelzésnek.

Balaja

A bejegyzés trackback címe:

https://balajaazoperencian.blog.hu/api/trackback/id/tr7015229158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása